Ζωγραφίζοντας τον Κιούμπρικ στη «ΣΤΟart Κοραή»

Τρεις νέοι ζωγράφοι εκθέτουν έργα εμπνευσμένα από τη φιλμογραφία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ. Η έκθεση ειναι μέρος του αφιερώματος στον μεγάλο σκηνοθέτη που θα πραγματοποιηθεί στο 32ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου (21 Νοεμβρίου – 4 Δεκεμβρίου).

Η Κατερίνα Χριστοπούλου, η Βιργινία Αξιώτη και η Ανδριάνα Κώτση, ένθερμες θιασώτες και του Κιούμπρικ και της έβδομης τέχνης αναζητούν μέσα τους τα ίχνη, το αποτύπωμα, τις επιρροές, τις γοητείες, τις σκοτεινές και τις φωτεινές στιγμές, τις φαντασμαγορίες και τις εκλάμψεις από το κινηματογραφικό έπος του Στάνλεϊ Κιούμπρικ.

Ο Στάνλεϊ Κούμπρικ (26 Ιουλίου 1928 – 7 Μαρτίου 1999) ήταν Αμερικανοεβραίος θεωρείται ένας από πιο σημαντικούς σκηνοθέτες όλων των εποχών. Πολύπλευρο ταλέντο διέπρεψε ως κινηματογραφιστής, φωτογράφος, παραγωγός ταινιών, σεναριογράφος, μοντέρ, εικονολήπτης, εκτελεστικός παραγωγός, σκακιστής!

Μέσα από τις ταινίες του καυτηρίασε όλα τα πολιτικά συστήματα: Συντηρητισμό (Μπάρι Λίντον), Ναζισμό (Σταυροί στο μέτωπο), Φασισμό (Κουρδιστό πορτοκάλι), Σοσιαλισμό (SOS Πεντάγωνο καλεί Μόσχα) και Καπιταλισμό (Η λάμψη).

Οι ταινίες του:

Flying Padre (1951), Day of the Fight (1951), Fear and Desire (1953), The Seafarers (1953), Το Φιλί του Δολοφόνου (Killer’s Kiss, 1955), Το Χρήμα της Οργής (The Killing, 1956), Σταυροί στο Μέτωπο (Paths of Glory, 1957), Σπάρτακος (Spartacus, 1960), Λολίτα (Lolita, 1962), S.O.S Πεντάγωνο Καλεί Μόσχα (Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb, 1964), 2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος (2001: A Space Odyssey, 1968), Το Κουρδιστό Πορτοκάλι (A Clockwork Orange, 1971), Μπάρι Λίντον (Barry Lyndon, 1975), Η Λάμψη (The Shining, 1980), Full Metal Jacket (1987), Μάτια Ερμητικά Κλειστά (Eyes Wide Shut, 1999)


Ημερομηνία: 16 Οκτωβρίου 2019

Ώρες: 10:00-20:00

Είσοδος ελεύθερη

Στον χώρο Τέχνης «ΣΤΟart ΚΟΡΑΗ» (Στοά Κοραή 4, Αθήνα)


Αφήστε μια απάντηση